sobota 25. srpna 2018

Zuzanka

Takže víkend v musherské rodině: opatrujeme Zuzanku se zánětem v uších. Zuzanka je fenka z partičky loňských štěňat, kterým je 10 měsíců. Zánět v uších znamená pravidelné čištění, kapání do uší, polykání prášků a pobyt v čistém prostředí, aby se infekce nezhoršovala. Tu poslední část o pobytu 
v čistém prostředí si musher vydedukoval sám a pro nás to znamená, že Zuzance zakázal pobyt mezi bratry v kotci a přivezl ji k nám domů.
Já jsem optimisticky vytáhla kostkovanou "psí" deku, na které marodil už kdekdo ze smečky a požádala mushera, aby Zuzance názorně předvedl, že na této dece bude po dobu svého pobytu u nás bydlet. Musím přiznat, že se aspoň chvilku celkem snažil, na deku si lehnul a názorně předváděl, od čeho tam ta deka je, ale něco se potom zvrtlo a o dvě hodiny později už se spolu váleli na gauči. Na kostkovanou deku se Zuzanka následně vyčurala, čímž mi jasně naznačila svůj postoj k ní a asi i obecně ke mně. Naše Milka (fenka, která u nás doma již třetím rokem tráví svůj důchod) za celý víkend téměř neopustila svůj pelíšek, aby jí ho Zuzanka náhodou nevyfoukla, takže ani skoro nežrala a celkově za ten víkend strávený se svou vnučkou lehce sešla. Zato Zuzanka se těšila výborné kondici, z gauče navíc dobře dosáhla do knihovny i na parapet okna, kde kradla všechno, co jí přišlo zajímavé, dále si na gauč nosila boty ke kousání (kupodivu všechny byly moje), během soboty se naučila otevírat šuplíky, což pak zúročila v sobotu v noci, kdy si otevřela šuplík s nabíječkami a dvě si přinesla k trvalé zkáze do svého pelíšku - na gauč. V neděli dopoledne si pak za gaučem vytvořila takovou skrýš, kam si ze zahrádky nanosila kupičku nezralých švestek a přezrálých třešní, zřejmě na horší časy. Naštěstí po třech nocích se Zuzankou na gauči musher trpěl silným nevyspáním, protože Zuzanka nejen že několikrát za noc neznaje zákonitosti spaní ve výškách spadla na zem, ale také často za noc trpěla utkvělou představou, že je ráno a snažila se to také musherovi v tomto smyslu vnutit. Zkrátka dneska musher rozhodl, že zánět postupuje velmi dobrým směrem a že nastal čas Zuzančina návratu mezi své. Děti pak vysály gauč od tisíců zrzavých chlupů, já jsem posbírala všechno ovoce nanošené do domu, vydrbala všechny louže (přičemž jsem zjistila, že mé gumové úklidové rukavice jsou roztroušeny v podobě stovek drobných žlutých gumových kousků v naší rajské zahradě), vyprala kostkovanou deku a jsem plně připravena na další události...


Žádné komentáře:

Okomentovat