pátek 29. června 2018

Dezinfikujeme

Musher si dnes záhadným způsobem při přípravě krmení pro psy propíchl nožem předloktí. No tak stane se, ostatně není to zdaleka poprvé. Ale když si ránu dezinfikoval přípravkem, který máme v naší domácí lékárně už několik let a kterým jsem hojně polévala rozbitá kolínka našich dětí, pronesl, že to štípe dost nesnesitelně a že si není úplně jistý, zda se přípravek nemá ředit.

Inspirovalo mě to k pohlédnutí na krabičku dezinfekce, kde jsem se dozvěděla, že kromě toho, že ano (!), přípravek se má ředit a to dokonce v poměru 1 : 100, tak také ani naše děti, ani snad my nejsme úplně cílovou skupinou tohoto léčiva. 

Tímto bych se kromě vlastních dětí chtěla dodatečně omluvit holčičce Marušce, která u nás onehdá zazvonila sedřená od hlavy až k patě a já ji nacpala do sprchy, kde jsem ji vyčistila a touto nezředěnou dezinfekcí na ovce a krávy ji zlila komplet.



Žádné komentáře:

Okomentovat